Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(16)
Forma i typ
Książki
(16)
Poradniki i przewodniki
(5)
Proza
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(20)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Białobrzeska (W33)
(1)
Wypożyczalnia Baśniowa (W48)
(2)
Wypożyczalnia Pod Skrzydłami (W75)
(8)
Wypożyczalnia Przy Zawiszy (W76)
(2)
Wypożyczalnia Przystanek Książka (W93)
(7)
Wypożyczalnia Przy Baleya (W99)
(2)
Wypożyczalnia Przystanek Książka (BD41)
(5)
Wypożyczalnia Przy Baleya (BD48)
(1)
Wypożyczalnia XI Czytelnia Naukowa (XI)
(1)
Autor
Juul, Jesper (1948-2019)
(11)
Syska, Dariusz
(8)
Hellmann, Beata
(2)
Baczyńska, Barbara
(1)
Bochenek, Karolina
(1)
Boniszewska, Anna
(1)
Fanning, Patrick
(1)
Hart, Sura
(1)
Jensen, Helle (1954- )
(1)
Kalla, Daniel (1966- )
(1)
Kindle Hodson, Victoria
(1)
Kohn, Alfie (1957- )
(1)
Malarecka, Bogumiła
(1)
Marciniakówna, Anna
(1)
McKay, Matthew (1948- )
(1)
Paleg, Kim
(1)
Rosenberg, Marshall B. (1934-2015)
(1)
Siegel, Daniel J. (1957- )
(1)
Stępkowska, Edyta
(1)
Øien, Monica (1970- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(16)
Odbiorca
Rodzice
(4)
Nauczyciele
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura kanadyjska
(1)
Temat
Wychowanie w rodzinie
(14)
Psychologia dziecka
(8)
Relacje międzyludzkie
(3)
Rodzice
(3)
Rodzina
(3)
Wychowanie do wartości
(2)
Agresywność
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko
(1)
Kompetencje emocjonalne
(1)
Kompetencje wychowawcze
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konflikt
(1)
Młodzież
(1)
Nastolatki
(1)
Nauczyciele
(1)
Odpowiedzialność
(1)
Rodzicielstwo
(1)
Rodzina patchworkowa
(1)
Rozwój psychofizyczny młodzieży
(1)
Uczniowie
(1)
Umysł
(1)
Gatunek
Poradnik
(8)
Poradniki dla rodziców
(4)
Opracowanie
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Powieść
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(3)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
16 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Czy agresja u dzieci jest zła? Czy trzeba ją potępiać i eliminować z przedszkoli i szkół? Niemal wszyscy zgodnie odpowiadają: tak! Otóż, nie - twierdzi Jesper Juul. Uznany pedagog i terapeuta ma odwagę iść pod prąd powszechnych przekonań. Trzeba uczyć dzieci radzić sobie z agresją i zamieniać ją w pozytywne działanie, ale nigdy nie należy jej tłumić. Tłumienie i potępianie może prowadzić do różnych negatywnych skutków w przyszłości, szczególnie u chłopców: począwszy od nieumiejętności radzenia sobie w konkurencyjnym środowisku, a skończywszy na niekontrolowanej przemocy i brutalnej przestępczości. Jesper Juul pokazuje, jak najlepiej postępować z przejawami agresji u dzieci, jak wspólnie rozładowywać dziecięcą frustrację i zamieniać ją w pozytywną energię. Agresywnym dzieciom przede wszystkim należy się zrozumienie - pisze - ponieważ są one tylko naśladowcami agresywnych dorosłych [opis wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka Jespera Juula i Helle Jensen to suma doświadczeń dwojga duńskich pedagogów i terapeutów na temat kompetencji relacyjnych. Według autorów stanowią one konieczne uzupełnienie narzędzi każdego nauczyciela, nauczycielki, tutora, wychowawczyni, dyrektorki szkoły lub przedszkola. W swojej książce zawarli oni zarówno teorię, jak i bogactwo przykładów ilustrujących, jak osoby pracujące z dziećmi mogą zadbać o ich integralność i poczucie własnej wartości, nie rezygnując przy tym z własnej przywódczej roli w grupie czy klasie. Kompetencje relacyjne to umiejętność patrzenia na relacje w nowy sposób. Są one wyrazem woli zmiany paradygmatu wychowania z ideału posłuszeństwa na ideał odpowiedzialności. Zawiera się w nich także umiejętność zadbania o integralność i autentyczność osób dorosłych w kontaktach z dziećmi czy innymi osobami dorosłymi oraz nowe postrzeganie odpowiedzialności osobistej. Wspólnym mianownikiem kompetencji relacyjnych jest idea równej godności, która mówi, że potrzeby dorosłych i dzieci są jednakowo ważne. Werbalne i niewerbalne reakcje dzieci i nastolatków należy traktować równie poważnie jak słowa i zachowanie dorosłych. Tylko w ten sposób można stworzyć dobre środowisko do nauki i rozwoju dla uczniów i uczennic oraz satysfakcjonujące środowisko pracy dla nauczycielek i nauczycieli [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 159.9
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Przynależność kulturowa
Gatunek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 kan. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM.33242 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej